Beyonce, Denim și Willie Jones: Levi’s a prezentat o nouă campanie

Reimaginând reclama iconică din 1988
Anterior, brandul de denim Levi’s a prezentat o nouă campanie globală cu Beyonce. Denumită REIIMAGINE, colaborarea reimaginează chipurile clasice de la Levi, actualizând reclame emblematice pentru epoca modernă.
Prima reclamă a campaniei a fost inspirată de emblematica reclamă Launderette din 1985. Evocă moștenirea lui Levi ca simbol al autoexprimarii purtat de pionierii și icoanele culturale de-a lungul istoriei. Beyoncé este în centrul atenției.
Al doilea videoclip este inspirat de emblematica reclamă a lui Levi din 1991 și ne duce în mijlocul unui joc tensionat de biliard, în timp ce Beyoncé se înfruntă cap la cap cu un adversar experimentat.
Filmul surprinde spiritul clasicului atemporal reimaginat într-un scop modern, evidențiind modul în care denimul Levi’s continuă să evolueze pentru a inspira exprimarea de sine și individualitatea.
Astăzi, a fost lansat un teaser pentru cea de-a treia parte a colaborării Levi’s și Beyoncé. Videoclipul a fost regizat de Melina Matsoukas, care împreună cu cântăreața a reimaginat campania de publicitate emblematică a mărcii din 1988.
Videoclipul îl prezintă și pe cântărețul country Willie Jones, care a contribuit la albumul Cowboy Carter.
Фото: Instagram @levis