Dolce&Gabbana: Expoziția de modă fascinantă s-a deschis la Paris
Grăbiți-vă s-o vedeți până la 31 martie!
Domenico Dolce și Stefano Gabbana cred că ar trebui să-ți sărbătorești propriile realizări într-un mare stil. După lansarea cu succes a expoziției From the Heart to the Hand: Dolce&Gabbana la Palazzo Reale din Milano anul trecut, expoziția a plecat acum la Grand Palais din Paris.
Așadar, de la 10 ianuarie până la 31 martie 2025, toată lumea poate atinge incredibilul univers de modă al duo-ului italian de modă.
Datorită eforturilor curatorilor și, mai ales, a istoricului modei Florence Müller, expoziția a devenit o adevărată declarație de dragoste pentru Italia, arta, meșteșugurile, culorile, preferințele sale și, cel mai important, oamenii săi.
Vizitatorii expoziției sunt invitați să urmărească toate etapele procesului creativ al lui Domenico Dolce și Stefano Gabbana: de la inimă, unde se nasc ideile, până la lucrul de mână – instrumentul prin care acestea prind contur.
„Cu ajutorul elementelor video și interactive, am reușit să transmitem valoarea lucrării artizanale și să atragem spectatorul în cele mai mici detalii”, spune curatorul Florence Müller.
Fiecare cameră dezvăluie o temă specifică care a inspirat o anumită colecție: arhitectură, balet, operă, teatru, moștenire culturală și, bineînțeles, dolce vita.
Astfel, într-un spațiu de peste 1.200 de metri pătrați sunt prezentate 200 de rochii și costume de la casa de modă, precum și aproximativ 300 de accesorii lucrate manual.
Biletele de intrare costă între 17 și 24 de euro. Le puteți achiziționa de pe site-ul Grand Palais.
Să reamintim că istoria mărcii a început în 1983, când designerii italieni Domenico Dolce și Stefano Gabbana au fondat studioul Dolce & Gabbana din Legnano (Italia, provincia Milano), care asigura servicii de design.
În sezonul de primăvară-vară din 1986, Dolce & Gabbana, împreună cu cinci designeri de modă italieni, și-au prezentat prima colecție pentru femei la Săptămâna Modei de la Milano. În 1987, la Milano s-a deschis showroom-ul Dolce&Gabbana. În același timp, brandul a lansat o linie de tricotaje, iar în 1989, lenjerie intimă și costume de baie.
În 1988, duo-ul de designeri a prezentat pentru prima dată o colecție inspirată de culorile și obiceiurile siciliene. Imaginea unei siciliene îmbrăcată predominant în negru, interpretată de Dolce & Gabbana, îmbina sexualitatea și castitatea, tradiția și cosmopolitismul.
Cartea de vizită a brandului este o rochie bustieră neagră, dantelă fină, imprimeu leopard, o jachetă bărbătească pe un corp de femeie dezbrăcat, blugi învechiți decorați cu strasuri, precum și aplicații voluminoase realizate manual.
Foto: www.world.dolcegabbana.com, Instagram @dolcegabbana