«Nu sunt o vrăjitoare, sunt o icoană!» – Cher, în vârstă de 78 de ani, într-o nouă reclamă Uber Eats
Călătorie nereușită în timp
Pictograma pop Cher joacă într-o nouă campanie de publicitate pentru serviciul de livrare de alimente Uber Eats, dezvoltată de agenția Special Australia.
În videoclip, vedeta în vârstă de 78 de ani cântă versurile piesei ei “If I Could Turn Back Time”, care a fost lansată în 1989. Cântăreața își scoate apoi telefonul și caută o „mașină a timpului” în aplicația Uber Eats pentru a se întoarce în anii 80. Totuși, trebuie să fii atent la ceea ce îți dorești! Și înainte ca Cher să-și dea seama, ea se trezește într-un sat din anii 1680, stând deasupra unui tun.
Unul dintre săteni o privește pe Cher în sus și în jos, afirmând că arată „atât tânără, cât și bătrână în același timp”, în timp ce alți oameni se înghesuie și o acuză că este vrăjitoare.
„Nu sunt o vrăjitoare, sunt o icoană!” – le răspunde Sher.
Urmărește videoclipul pentru a vedea cum s-a încheiat discuția lor.
Cher a recunoscut că i se oferă constant să joace în reclame, dar este atrasă de concepte „creative și distractive”.
Aceasta este cea mai bună reclamă pe care am văzut-o de mult timp! Sunteți de acord?
Foto: @tcher.universe