Now Reading
Hotel Ghid al Olgăi Torner: 6 atribute ale serviciului ideal de hotel de «lux»

Hotel Ghid al Olgăi Torner: 6 atribute ale serviciului ideal de hotel de «lux»

Hotel Ghid al Olgăi Torner: 6 atribute ale serviciului ideal de hotel de «lux»OLGA TORNER

«Mrs. Universe – 2016», influencer, editor INSIDER.UA, mamă a trei copii
Călătorește 150 de zile pe an, a vizitat 55 de țări, știe tâlcul despre servicii

 

E timpul să facem un bilanț al anului. Am decis, în felul meu, să fac asta în cadrul blogului meu. Deoarece, în mod tradițional, am călătorit mult în 2024 și am stat într-o varietate de hoteluri, m-am întrebat: ce distinge serviciile hotelurilor premium și ești cu adevărat primit la nivelul la care ți s-a promis pentru mulți bani?

Există destul de multe hoteluri de cinci stele în lume, dar nu toate corespund „luxului” declarat. După ce ai vizitat multe, începi să observi cât de diferită este calitatea serviciului în ele, în ciuda statutului lor formal identic. Și nu interiorul scump și priveliștea de la fereastră fac impresie, ci lucrurile mărunte care sunt de neobservat la prima vedere. După cum se spune, diavolul în detalii!

Hotel Ghid al Olgăi Torner: 6 atribute ale serviciului ideal de hotel de «lux»

Îmi voi împărtăși părerea și experiența. Îmi voi ilustra blogul cu o fotografie recentă, oarecum cinematografică, între pereții rafinatului hotel vienez Bristol – destul de demn, de altfel.

 

Momentul de check-in

Hotelurile de lux nu vor permite niciodată oaspeților care sosesc să stea la coadă așteptând check-in. Cu siguranță veți fi condus într-un loc unde vă puteți așeza și vă puteți aranja confortabil, vi se vor oferi băuturi și, în mod ideal, vă veți face check-in fără a fi chemat la recepție în timp ce savurați cocktailul sau șampania oferite.

Momentul sosirii în cameră este de asemenea important – chiar acesta este cazul când prima impresie nu poate fi făcută de două ori. Hotelurile cu servicii de înalt nivel își amintesc întotdeauna acest lucru și cu siguranță vor avea grijă să vă ofere o surpriză plăcută de bun venit. Cel mai adesea, aceasta este o sticlă de șampanie și fructe, iar dacă sunteți cu copii, o varietate de dulciuri.

Momentul sosirii în cameră este important – chiar acesta este cazul când prima impresie nu poate fi făcută de două ori.

Hotel Ghid al Olgăi Torner: 6 atribute ale serviciului ideal de hotel de «lux»

 

Abordare personalizată

Într-un hotel cu servicii de înaltă clasă, sunteți întotdeauna chemat pe nume. De exemplu, la celebrul Soneva Fushi din Maldive, întreg personalul vă cunoaște din prima zi, vă salută și vi se adresează mereu pe nume. Și deși hotelul în sine nu mi-a lăsat cea mai bună impresie în general, sub acest aspect a fost excelent.

Traversezi jumătate de insulă până la un restaurant pentru micul dejun și este plăcut să auzi un prietenos „Bună dimineața, Olga!” Ei te așteptau în mod special și nu doar te salutau într-un mod de rutină. Și în rest, oriunde ai merge, angajații te cunosc.

Hotel Ghid al Olgăi Torner: 6 atribute ale serviciului ideal de hotel de «lux»

 

Hotelurile de top își vor aminti nu numai numele dumneavoastră, ci și vor determina preferințele dumneavoastră, astfel încât să vă poată surprinde plăcut mai târziu – în acest scop, există chiar și un angajat special care este responsabil pentru satisfacția oaspeților importanți cu serviciul.

De exemplu, când eram în vacanță în Joali în Maldive, ieșeam târziu la micul dejun și am băut șampanie două zile la rând. Deja a doua zi, întorcându-ne de la plajă, am găsit în camera noastră o sticlă de Ruinart Brut – preferata mea! Șampania a venit cu o notă: „Am observat că vă place șampania și pentru restul vacanței vă vom trimite o sticlă în camera dumneavoastră – gratuit!”

Am stat acolo încă 10 zile și a fost incredibil de plăcut să primim un astfel de cadou în fiecare zi. Mai ales având în vedere prețurile locale foarte mari la alcool și interzicerea categorică de a-l aduce cu tine în Maldive.

Hotelurile de top nu numai că îți vor aminti numele, ci vor determina și preferințele tale, astfel încât să te poată surprinde plăcut mai târziu.

Hotel Ghid al Olgăi Torner: 6 atribute ale serviciului ideal de hotel de «lux»

 

Bonusuri plăcute pentru oaspeții obișnuiți

Dacă vă cazați la hotel de mai multe ori, puteți fi considerat un client obișnuit, iar la check-in, de exemplu, vă vor oferi o cameră de categorie superioară fără plată suplimentară sau vor face alte complimente pentru a sublinia că se bucură să vă revadă.

La un moment dat, în Vienna Ritz, unde am stat de mai multe ori înainte de a mă muta la Viena, de fiecare dată la sosire am fost răsfățată cu o patiserie sau o prăjitură cu inscripția obligatorie în ciocolată „Welcome back, mrs. Torner». Frumos!

Hotel Ghid al Olgăi Torner: 6 atribute ale serviciului ideal de hotel de «lux»

 

Serviciu de concierge

Un hotel de lux are întotdeauna un concierge care vă va îndeplini orice dorință și vă va ajuta să rezolvați orice probleme care apar 24/7: închirierea unui vehicul, rezervarea unei mese în restaurante populare, comandarea de medicamente și multe altele.

În ultimul timp, hotelurile au simplificat metoda de comunicare cu concierge: nu mai este necesar să sunați la recepție – la sosire, se creează un chat cu concierge în WhatsApp. Principalul lucru este că există întotdeauna WiFi – care, apropo, nu a fost furnizat în acel Soneva Fushi foarte scump.

Hotel Ghid al Olgăi Torner: 6 atribute ale serviciului ideal de hotel de «lux»

 

Îngrijirea copiilor

Un hotel cu servicii de înaltă clasă va acorda cu siguranță atenție chiar și celor mai mici oaspeți. Jucării de marcă de la hotel, cărți de colorat și cărți în cameră, la sosire – tot ce ai nevoie, de la un cărucior la scutece și un leagăn, care deja te așteaptă în cameră. Dacă sunteți cu un bebeluș, o masă de înfășat va fi amenajată în prealabil.

See Also
Hotel Ghid al Olgăi Torner: 6 atribute ale serviciului ideal de hotel de «lux»

Un hotel cu servicii de înaltă clasă va acorda cu siguranță atenție chiar și celor mai mici oaspeți.

De asemenea, cosmeticele pentru copii sunt adesea așezate pe paturile copiilor – șampon, creme, periuțe și pastă de dinți pentru copii etc. Adesea de la branduri celebre: la Cheval Blanc din Paris, era o linie de cosmetice foarte scumpă și lenjerie de pat Baby Dior. Un detaliu foarte frumos! Meniurile pentru copii din restaurante și o cameră pentru copii sunt standard, nu mă voi opri asupra lor separat.

Hotel Ghid al Olgăi Torner: 6 atribute ale serviciului ideal de hotel de «lux»

 

Pregătirea camerei înainte de a merge la culcare

Ați petrecut o zi întreagă, ideal, de neuitat, la hotel, iar acum se apropie seara – nu mai puțin importantă pentru îngrijirea oaspetelui. Cele mai bune hoteluri vor face totul pentru a se asigura că odihna și somnul dumneavoastră de seară sunt cât mai confortabile.

Aceasta ar putea fi o opțiune pentru a alege moliciunea și umplutura pernelor, ca în Burj Al Arab, dulciurile sunt din anumite motive un must-have în multe hoteluri. Într-una dintre ele, nu-mi amintesc unde, au lăsat în fiecare seară un ceainic cu ceai de plante, calmant, lângă patul nostru.

Hotel Ghid al Olgăi Torner: 6 atribute ale serviciului ideal de hotel de «lux»

 

Cadourile

Cel mai adesea, aceasta este o varietate de produse de marcă care ar putea fi utile unui oaspete – șepci, brelocuri, genți de plajă, halate, papuci – apropo, întotdeauna incredibil de moi și confortabile în Mandarin Oriental și Burj Al Arab.

S-ar părea că e un lucru atât de mic, dar îți face șederea la hotel deosebit de confortabilă și plăcută, simți grijă și ospitalitate. În plus, acești papuci sunt de o calitate atât de înaltă și de rezistență, încât oaspeții îi iau adesea cu ei – s-ar putea spune că aduc o bucată din hotel în casa lor și își amintesc de șederea acolo cu căldură.

Hotel Ghid al Olgăi Torner: 6 atribute ale serviciului ideal de hotel de «lux»

Pentru vedete și influencers, unele hoteluri creează articole personalizate, cum ar fi un halat cu inițialele invitatului brodate pe el.

Nu demult , îmi amintesc de Cheval Blanc din Paris menționat mai sus – pur și simplu ne-au umplut cu cadouri în ziua sosirii noastre și au continuat să facă acest lucru în fiecare zi în timpul șederii noastre. Șepci pentru mine și pentru copii, multe dulciuri și turtă dulce amuzantă cu ghimbir, brelocuri, huse originale pentru pașapoarte, șampanie… Îmi amintesc mereu de acest hotel cu căldură, ceea ce înseamnă că serviciul este la înălțime.

 

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Location: Hotel Bristol Vienna
MUAH and creative director:
SAVRINISO VIENNA

Style: Анна Романко
Dress: Demarush Vienna

Photographer: Kari Shu

0 0 vote
Article Rating
What's Your Reaction?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2024 INSIDER Toate drepturile rezervate.
Orice copiere și reproducere a textului, inclusiv parțială și sub orice formă, fără permisiunea scrisă a deținătorului drepturilor de autor este interzisă.


PARTENERII NOȘTRI
Depositphotos