Luxoasa Bella Hadid în prima campanie a brandului ei de frumusețe
Orabella
O altă vedetă s-a luminat în firmamentul mărcilor celebre de frumusețe – supermodelul american Bella Hadid și-a lansat propriul brand de parfum. Ea a anunțat acest lucru personal, lansând primele fotografii ale campaniei de publicitate.
Marca a fost numită Ôrebella. Conform modelului, acesta este primul parfum cu două faze fără alcool. Colecția de debut de parfumuri include 3 compoziții: Salted Muse conține note de sare de mare, piper roz, lavandă și lemn de măslin, Window2Soul include trandafir, iasomie, lămâie proaspătă și boabe de tonka, iar Blooming Fire combină tiare, paciuli și bergamotă.
Într-un interviu acordat WWD, Bella a spus că călătoria ei în parfumerie a început cu amestecarea uleiurilor esențiale care erau vândute la un magazin de produse naturiste din apropierea casei ei.
«Întotdeauna am avut o aversiune față de alcool în parfumuri. Ôrebella este primul parfum în două faze fără alcool. Am vrut să aduc pe piață ceva pe care oamenii nu au văzut înainte și la început am petrecut mult timp amestecând uleiurile mele esențiale pentru mine», – a spus Hadid.
În prezent, modelul a reușit să înregistreze o marcă comercială și, de asemenea, să creeze un cont separat de Instagram pentru brandul de frumusețe, la care deja s-au abonat de peste 160 de mii de urmăritori.
Se așteaptă ca parfumurile supermodelului să fie puse în vânzare pe 2 mai. Prețurile acestora vor fi de 35, 72 și 100 de dolari pentru 10, 50 și, respectiv, 100 ml. Ei bine, să-i urăm lui Belly succes în demersurile ei și să așteptăm cu nerăbdare ce altceva ne va bucura!