Trei generații: Beyonce cu mama și fiicele pe paginile revistei Essence
Diva pop a povestit despre noul ei brand
Beyonce a devenit eroina numărului de primăvară al revistei Essence. În cadrul ședinței foto pentru revistă cântăreața a luat parte împreună de mama sa, Tina Knowles, și de cele două fiice ale sale: Blue Ivy și Rumi.
În cadrul interviului acordat revistei Essence, Beyonce a povestit despre noul său brand de cosmetică pentru păr, Cécred, care va fi lansat pe 20 februarie. Potrivit vedetei, brandul a fost inspirat de mama ei, Tina, care a avut în trecut propriul ei salon de coafură.
«Mi-au rămas amintiri vii despre cum mama mea lucra ca coafeză chiar în casa noastră. Ea a amenajat un mic salon într-o parte a casei noastre și îmi amintesc că îi vedeam silueta în timp ce mă uitam la desene animate sau mă jucam cu păpușile mele. Aceste momente sunt imprimate în fiecare colț al amintirilor mele din copilărie. Am văzut cum ea spăla cu șampon și freza părul, transformând femeile, făcându-le să se simtă cu adevărat bine. Privind în urmă, îmi dau seama că nu era doar un salon de coafură, ci o terapie», – a împărtășit Beyonce.
Ea a povestit că salonul avea o mulțime de clienți minunați, ceea ce a ajutat-o să-și depășească sentimentul de izolare, și că anume în acel salon Beyonce a conștientizat pentru prima dată dorința de a deveni artistă – datorită uneia dintre cliente, care s-a dovedit a fi o cântăreață de operă.
«O mare parte din ceea ce sunt eu a prins rădăcini din salonul mamei mele. Acesta este un lucru care îmi afectează toate sentimentele, este un loc minunat pentru a te maturiza», – a spus diva pop.
Tina Knowles a mai povestit că grija pentru păr a fost întotdeauna o parte importantă în viața familiei sale:
«Așa ne-am câștigat existența. Acest lucru a făcut întotdeauna parte din cultura persoanelor de culoare: dacă poți să ai grijă de păr, nu vei fi niciodată sărac. Obișnuiam să le spun acest lucru copiilor mei. Mama mea mi-a spus-o și mie. Este moștenirea noastră și sunt foarte fericită să fac parte din acest cerc».
În colecția de debut a brandului Cécred vor fi incluse opt produse: un șampon și un exfoliant pentru pielea capului, un șampon hidratant, un balsam hidratant de profunzime, o mască de tratament revitalizantă, o loțiune hidratantă, un ulei de păr nutritiv, un tratament ritual din orez fermentat și trandafiri și un recipient special pentru amestecarea ingredientelor de îngrijire. Împreună, acestea ar trebui să întărească, să catifeleze părul și să îl ajute să se refacă după deteriorare.
Foto: Andre D. Wagner/Essence